fredag den 5. juni 2020

Til fødselsdag hos Emil

Emil blev 10 år for en måned siden, men først i dag faldt det hele på plads til at han kunne holde fødselsdag. Han havde inviteret til frokost og kaffe. Vi fik lift med Jasmin til Viborg. Morten, Jeanette, Loke og Hjalte var også med. Britta og Niels også, men de kom lidt senere end os, da de havde haft gæster til formiddagskaffe.

Emil havde dækket op til pølser, salat, kylling, koteletter og flødekartofler.





Selvfølgelig skulle jeg se Emils seneste Lego-investering - et lyntog, købt på tilbud med 20 procents rabat. Også hans nye sideloader skulle jeg se, den købte han tidligere på året, men Coronaen har gjort, at jeg indtil nu kun har set den på billeder.



Flot er den, og den fungerer nøjagtigt som forbilledet.

I Viborg fik jeg Fars Dags gave fra både Kenneth og Morten samt naturligvis deres familier. Dejlig rødvin, som jeg glæder mig til at smage. Tak for det børn.


Vi kørte med Jasmin hjem og var i Hasselager omkring klokken 1830.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar