mandag den 22. juni 2020

Men jeg fik alt det andet

Jeg rejste i formiddags til Aarhus for at købe togbilletter til vores ferie i august. Når jeg alligevel var i storbyen, havde jeg ærinde på apoteket, hos boghandleren efter en ny kalender (juli-juni) og jeg mødtes med Per på Espresso House på Banegårdspladsen for at bytte nogle bøger.

Jeg fik ingen billetter, jeg var for tidligt på den, men jeg fik alt det andet. Også en pose ærter hos grønthandleren i Hafnia-Arkaden.

Overfor banegården så jeg en kæmpestor reklame for en af mine livretter: kartoffelmadder.




Per og jeg nød en latte-ting udendørs ved kaffebaren. Vi havde blandt andet udsigt til rådhustårnet, som i disse dage er forsynet med et ekstra stillads.


Mens vi nød kaffen, kom en ældre dame hen til os og spurgte på engelsk, om vi ville holde øje med hendes to store kufferter, mens hun købte en kop kaffe. Den tjeneste ville vi naturligvis gerne gøre den flinke dame. Da hun var gået ind i butikken, sagde Per i spøg: "Nu er vi de lykkelige ejere af 50 kilo kokain". Glæden blev kort, damen kom tilbage og hentede sin kokain.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar