mandag den 20. januar 2014

Jeg elsker min tandlæge

I hvert fald i dag. Normalt er jeg ikke så glad for at besøge min tandlæge. Ikke fordi jeg lider af decideret tandlægeskræk, men jeg brøs mig langtfra om det. I onsdags var jeg til det regelmæssige eftersyn med tilhørende tandrensning. I dag måtte jeg så tage turen derned igen. Årsagen var, at jeg siden lørdag aften har haft cirka en halv tandstikker til at sidde fuldstændig fast mellem to tænder i overmunden. Jeg forsøgte selv at få den ud, både ved hjælp af tandtråd og en anden tandstikker, men den var ikke til at rokke.

Det tog kun et par minutter at få bæstet ud, selvom tandlægen på grund af en misforståelse havde reserveret længere tid til konsultationen. Årsagen var, at klinikdamen havde forstået det sådan, at jeg havde knækket en tand. Så det ændrede lidt på besøgets karakter.

Og det bedste af det hele: Konsultationen var "på huset"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar