fredag den 3. januar 2014

Vi bliver overvåget

Jeg har luret fidusen - hvad de bruger overvågningskameraerne til i SuperBrugsen i Kolt. Jeg har såmænd også fortalt det til et par af de ansatte. De bruger dem til at lure, hvad jeg køber torsdag eller fredag og så sætte de samme varer på tilbud ugen efter.

Beviset kom i denne uge. Enten er varerne nedsat i næste uge, eller også har de slet ikke været på hylderne her torsdag og fredag. Hør blot:

I går købte Susanne gulerødder og sodavand. Begge dele er på tilbud i næste uge. Hun ville købe rodfrugter til at lave suppe af. Der var næsten ingen, men der er mange af slagsen på tilbud i næste uge.

I dag ville jeg købe kutterrejer og min favorit-hvidvin Sun Gate. Ingen af delene var at finde, men begge dele er på tilbud i næste uge. Hvad jeg fandt var blandt andet Becel plantemargarine, Tulip baconleverpostej, Kærgården smørprodukt og yoghurt 0,5 % - og de er alle på tilbud i næste uge.

Jeg overvejer at dække mig under en paraply, næste gang jeg handler i SuperBrugsen i Kolt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar