lørdag den 3. maj 2014

Så kom "Logbogen"

Selv om jeg udmærket kender indholdet af bladet Logbogen, er jeg alligevel hver gang spændt på at se det færdige resultat, når bladet kommer med posten.

Jeg sendte det til trykkeren i mandags, og i dag lå det i postkassen. Også denne gang et blad på 24 sider; dejligt at have så meget stof. To af indlæggene har jeg "knækket", så de fortsættes i det næste nummer.

Denne gang har jeg ændret på bladets layout. Selskabets logo er flyttet til forsiden sammen med søfartsmuseets og Jakobs logoer. Indholdsfortegnelsen er flyttet til side 2 og lederen er droppet. Jeg fandt ikke megen inspiration ved hvert år i maj at ønske medlemmerne en god sommer og i november ønske dem en god jul og et godt nytår. Hvis formanden - eller andre fra bestyrelsen - skulle ønske et indlæg, finder jeg nemt plads til det.







Jeg overvejer i øvrigt at ændre udgivelsesmønstret (læs: jeg har besluttet at...), så det næste blad kommer allerede i juli. Da indkaldelsen til den årlige generalforsamling i november skal publiceres i bladet, finder jeg det ikke smart at skulle have aftaler om lokaler og mad på plads allerede i slutningen af juli til et august-nummer. Nu kan det strækkes til det nummer, som fremover udkommer i begyndelsen af oktober og dermed aftales i midten eller slutningen af september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar