tirsdag den 20. maj 2014

Noget for noget i Smykkeskrinet

En af gutterne fra søfartsmuseet, Flemming, som også er frivillig på Stadsarkivet, havde inviteret mig til et arrangement i Smykkeskrinet. Forhenværende havnedirektør Kaj Schmidt ville fortælle om tilblivelsen af den såkaldte masterplan, som ligger til grund for den store udbygning af havnen, der er foretaget de seneste 20 år.

Arrangementet var klokken 16, men jeg var i byen i god tid, da jeg havde et par ærinder derinde, nu jeg var der alligevel. Jeg nød derfor at kunne sidde på en bænk på Rådhuspladsen og betragte byen og dens borgere i det fine vejr.



Foredraget med Kaj Schmidt varede et par timer. Inden det hele begyndte, spurgte jeg pænt, om det var i orden at tage et par billeder. Det var det.


I pausen blev jeg imidlertid spurgt, om jeg ville tage nogle billeder, som Stadsarkivet kan bruge i en eller anden publikation, som man lige nu planlægger. Selvfølgelig ville jeg det. Noget for noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar