fredag den 11. juli 2014

Makrel i barbecue

I mere end et år har jeg forgæves ledt efter Glyngøres "Makrel i Barbecue" på hylderne i Super Brugsen i Kolt. For et stykke tid siden skrev jeg til COOPs forbrugerservice og efterlyste produktet, men fik det korte og lakoniske svar, at det kunne fås i Super Brugsen og i Kvickly. Jamen, godaw do. Jeg skrev så til Super Brugsen i Kolt på butikkens Facebook-profil, men fik intet svar. Et par gange har jeg efterlyst produktet hos en af de butiksansatte og begge gange fået det svar, at "det kommer på tirsdag".

Da der var gået nogle tirsdage, skrev jeg igen til COOP, men har endnu ikke modtaget svar. Men - i dag var dåserne på hylden.



Jeg købte fire dåser med hjem og har nu skrevet til COOP og sagt tak for indsatsen. Øj, hvor jeg glæder mig til min aftensmad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar