torsdag den 17. juli 2014

Brugtvareterminalen

Jeg er for nærig til at give 399 kroner og 95 øre for en serveringsskål hos Imerco. Godt nok er den flot, og godt nok er den tegnet af en eller anden kendt kunstner, men alligevel. Susanne foreslog derfor, at vi tog en tur til Brugtvareterminalen i Viby, og det gjorde vi så i dag over middag.

Det er et stort lokale med masser af genbrugsting. Mange flotte ting, men også meget skrammel. Langt det meste i butikken er porcelænsvarer og møbler.




Vi fandt syv serveringsskåle, eller måske rettere serveringstallerkener. Ganske vist lidt større end jeg havde tænkt mig, men til gengæld ikke ret dybe. Meningen er, at jeg vil bruge dem til at servere salat som tilbehør til varme retter. Rummene er ikke ret høje, men så kan man vel bare lægge samme slags vare i to rum.



Nu følger så problemet med at finde plads til dem.

Klokken 1824: Jeg har fundet plads til dem i køkkenet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar