tirsdag den 22. juli 2014

Peter Gift

Det er mere end et halvt år siden, at min tidligere skolekammerat Torben og jeg har fastholdt traditionen med at spise frokost sammen på Peter Gift. I foråret måtte jeg melde afbud, da jeg havde fået en uventet aftale med en lungebetændelse, så sidst var til julefrokost i begyndelsen af december.

I dag mødtes vi så igen på Peter Gift. Jeg var i god tid og stod af bussen på Harald Jensens Plads og gik langs Ingerslevs Boulevard, hvor der var både gamle biler, gamle motorcykler og gamle damer at se på.






På Ingerslevs Boulevard så jeg, hvordan man river den gamle skole i Sankt Anna Gade ned. Det ser ud som om de også vil rive det gamle Amtssygehus ned, men jeg håber, at det kun ser ud som om.



I gårdhaven hos Peter Gift nød vi først en kryddersild, dernæst en dansk bøf med spejlæg og bløde løg, det meste serveret af den yndigste unge dame. En kold Linje Akvavit og et par kolde fadøl skyllede maden ned, inden vi sluttede af med en kop kaffe.

Jeg håber det lykkes os at få endnu en aftale i stand, inden det bliver 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar