onsdag den 6. juli 2016

Karma, torvet og så Emil på ferie

Vi indtog dagens frokost på Café Karma i Bruuns. Susanne fik i fødselsdagsgave et gavekort til stedet, og jeg var så ubeskeden at invitere mig selv med, når det skulle indløses. Det blev i dag.


Vi nød hver en grillet laksesteak med kogte ris, hjemmelavet skaldyrssauce, salat og dressing til kun 55 kroner per snude. Susanne nød en cola, jeg en fadøl dertil.

På vej hjem valgte jeg at stå af bussen på Harald Jensens Plads og gå på grønttorvet og købe en pose ærter. Det var sidst på dagen for torvehandlerne, nogle havde allerede pakket sammen.



Jeg stod pænt i kø og ventede til det blev min tur.

Midt på eftermiddagen kom Christina, Thea og Marius for at aflevere Emil, som skal være på ferie her et par dage. Han brugte eftermiddagen på at lege med biler, gynge på vores lille legeplads samt tegne.



Tegningen her forestiller en stor bakke med mange blomster og en mand, som smider sten i vandet. Det er formentlig inspireret af billeder i de to mapper med feriebilleder, som vi læste inden aftensmaden. Der er mange billeder, hvor hans far og hans onkel Morten smider mange sten i vandet og bestiger mange høje bakketoppe.

Emils og Susannes aftensmad blev boller i karry med løse ris. I Kvickly i Bruuns havde jeg købt en pose oksekødsuppe og en pose kødboller, så det blev min aftensmad.

Efter godnatlæsning gik Emil i seng med en bog om brandbiler, men han sov efter mindre end ti minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar