tirsdag den 1. november 2016

Nu skal jeg holde med Odense

Når jeg ser kvindehåndbold, holder jeg ikke nødvendigvis med det hold, som er oplagt favorit, men med det hold, hvor en eller flere af mine favoritspillere er på. De er - helt tilfældigt - også nogle af de kønneste piger i branchen.

Således holdt jeg forleden med Larvik-pigerne, da de kæmpede mod pigerne fra Esbjerg. Og sørme om ikke de vandt.

F C Midtjylland er et af de hold, jeg holder med, men det er snart slut. Når det bliver sommer, flytter holdets dygtigste og kønneste - i hvert fald efter min mening - spiller til H C Odense, så fremover holder jeg med Odense-pigerne.


Det er selvfølgelig landsholdsanføreren Stine Jørgensen, der er tale om. Rygterne har svirret i flere dage, men på et pressemøde i Odense i dag blev det officielt.


Når landsholdet spiller, er der selvfølgelig ingen tvivl om, at det er det, jeg hepper på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar