lørdag den 12. november 2016

Til andesteg hos svigermor

Svigermor havde budt på andesteg, og det siger man selvfølgelig ikke nej tak til. To dejlige ænder og et stykke flæskesteg, is og kage til dessert.

Svigermor benyttede lejligheden til at give mig min fødselsdagsgave. Lidt forsinket, men meget velkommen: en dejlig flaske Captain Morgan. Og selvom vi normalt ikke er på fødselsdagsgave med hverken mine eller Susannes søskende, havde Britta alligevel en gave med til mig:


Bogen "Harry den snavsede hund" har jeg læst rigtig mange gange for vore drenge, da de var små. Vi frekventerede nok biblioteket hveranden lørdag dengang, og hveranden hveranden lørdag ville de låne denne bog. Jeg har eftersøgt den på nettet, men uden held. Men nu var Britta så heldig at se den sat til salg og købte den straks.

Nu håber jeg, at mine børnebørn også vil sætte pris på bogen - nu er den i hvert fald i huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar