onsdag den 4. december 2013

Julefrokost på Peter Gift

I dag var det tids at mødes med min skolekammerat Torben. Han er hjemme fra sit job hos Mærsk, og det var lykkedes mig at bestille bord og stole på Peter Gift, som var fyldt med julefrokostgæster. Dagens menu var ganske enkelt julefrokost, men den fejlede bestemt ikke noget.


Der var, hvad der hører til en julefrokost, og det ad libitum. Drikkevarer var dog ikke iberegnet tilbuddet på 188 kroner per kuvert.

Vi hyggede os et par timer over julefrokosten. Jeg fik også lejlighed til at hilse på et par tidligere Falck-kolleger. Den ene af dem har jeg ikke set i mange år.

Susanne havde også været i Aarhus og havde blandt andet købt to par grillhandsker hos Tiger på gågaden. Underligt nok er der to højrehandsker i begge par.

PS: Billedet er ikke mit, men lånt fra Peter Gifts Facebook-side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar