mandag den 2. december 2013

Politiken

Jeg savner min søndagsavis. Og da Århus Stiftstidende ikke kan - eller vil - oprette mig korrekt som bruger af stiften.dk, har jeg nu valgt at tegne et abonnement på Politiken, så jeg får den leveret om søndagen og får adgang til dens netavis hele ugen.

Grunden til at valget faldt på netop Politiken er dels, at min kusine Hanne ofte i sin Facebook status skriver, at hun glæder sig til sin Søndags Politiken, og dels at Kenn fra Erhvervsarkivet ofte skriver nogle spændende og lidt specielle bagsidehistorier i bladet.

Efter at have oprettet abonnementet, sad jeg til aften og surfede lidt på netavisen. Blandt andet faldt jeg over en rubrik, der hedder "Når internetannoncer er rigtig skidt placeret". Der er flere eksempler på dette. Man viser endda eksempler fra bladets egen netavis. 



Der er også eksempler på nyheder, som er rigtig skidt placeret. Se blot disse eksempler.




Nu glæder jeg mig til at modtage Politiken på søndag og se, om jeg bliver lige så begejstret for den som Hanne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar