søndag den 1. december 2013

Første Advent i et-eller-andet

I dag er første Advent i et-eller-andet. Det påstod i hvert fald kokken Claus Holm i går i "Go'morgen Danmark". Og når det nu er første Advent, så mente Susanne, at det var tid at pynte op til jul. Hun var så småt begyndt, da jeg traskede i SuperBrugsen for at spendere en del af de bonuspoints, som vi har optjent i løbet af året. Da jeg kom hjem, var der lavet juleby, opsat diverse nisser, kugler, dækkeservietter, min gamle pakkekalender (uden pakker!) og ikke mindst kirken med lys. Den er arv fra mine forældre. Nå, ja, og så selvfølgelig kravlenisser, selvom jeg altid har ment, at de burde hedde klatrenisser.



Juleøllerne havde jeg med hjem, så nu er jeg blot spændt på, hvornår Susanne bager julesmåkager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar