lørdag den 29. marts 2014

På fotoopgave

Netop som Susanne var startet på at brygge eftermiddagskaffen, blev jeg ringet op af afdelingens formand Polle, som spurgte om han kunne hyre mig som fotograf. Den lokale dartklub indvier i dag sine nye lokaler, og man ville gerne sende et indlæg og nogle billeder til boligforeningens blad Skræppebladet.

Jeg udsatte min kaffe lidt og gik derover. Der er nu indrettet to gode lokaler i kælderen under tårnet Hasselengen 9. Et lokale til spil og et lokale til hygge. 



Lokalerne er udsmykket med forskellige billeder, øletiketter i rammer og gamle ølreklamer og der er to skabe med alle klubben pokaler - og plads til flere.




Tuborg-pigen her har en historie med sig. Det er den første reklame, som sad i købmandsbutikken på Oddervej i Højbjerg. Klubben har fået hende med den klausul, at den dag man bliver træt af hende, skal hun afleveres til Den Gamle By.

Nu har klubben fået gode muligheder for både at øve, spille og være vært ved diverse turneringer. Og spørg mig ikke, om der er en speciel grund til, at udsmykningen handler så meget om øl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar