lørdag den 29. marts 2014

Schleppegrellsgade

For et par dage siden brugte Per en frokostpause på at tage nogle fantastiske billeder i Jægergårdsgade. Han lagde dem på Flickr og lavede et link fra Facebook. Det fik min kusine Ulla til at efterlyse billeder fra den nærliggende 


hvor min farmor (Ullas mormor) boede i nr. 6 fra ca. 1966 til ca. 1972. 



Der nu ikke så meget liv og spræl i Schleppegrellsgade som i Jægergårdsgade, men et par motiver blev det da til i formiddag, inden jeg fortsatte turen til torvet på Ingerslevs Boulevard. Efter middag lagde jeg mine billeder på Flickr og lavede et link fra Facebook, så både Ulla og Per kan se billederne.




For få minutter siden skrev Per, at han også har været i Schleppegrellsgade i dag og fotografere, så nu vil jeg glæde mig til at se hans billeder derfra.

Se mine billeder fra Schleppegrellsgade her

Se Pers billeder fra Jægergårdsgade her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar