søndag den 9. marts 2014

Thumbs up

Som efterlønner og pensionist fra Falck har man mulighed for at logge sig ind på Falcks intranet, som i disse tilfælde så kaldes extranet. Jeg gør det indimellem for at sikre mig, at de gør tingene ordentligt derude i Skejby og ikke bare lader stå til. Der er selvfølgelig mange ting, som i dag rager mig en høstblomst, men det kan være interessant at læse om nye tiltag. 

Da jeg i sin tid redigerede Vagtcentral Midts intranet, valgte jeg bevidst at videregive ting som for eksempel takkeskrivelser fra kunder og forskellige pudsigheder. Det skal ikke være så tørt det hele, og klagerne er der nok ingen tvivl om, at medarbejderne bliver præsenteret for.

Derfor glædede det også mit gamle Falck-hjerte, da jeg i dag læste denne søde lille historie:

Besked til Falck:

Hej. Håber I vil bringe denne besked videre til Falck i Holstebro:


Vores søn på 11 år kom i dag hjem fra skole og fortalte at han havde holdt tilbage for en ambulance med udrykning. Falck-mændene havde vinket til ham og givet ham thumbs-up tegnet.... Han var vildt stolt og følte sig meget anerkendt.... Tak at I havde overskud til at give ham den opmærksomhed i en presset arbejdssituation.... Det glæder os meget.


Venlig hilsen X og Y


- en historie, som jeg helt sikkert også selv ville have bragt, hvis den var kommet til mit kendskab. Og jeg tror ikke der er tvivl om, at sønnen også holder tilbage for ambulancen, når han om nogle år sidder bag rattet i en bil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar