søndag den 5. oktober 2014

Besøg hos Rasmus Klump

Kenneth ringede og spurgte om vi havde lyst til at spise frokost på Rasmus Klump restauranten i Nordcenter Stor sammen med viborgerne. Det havde vi, så vi tog bad og gjorde os klar til at møde dem deroppe klokken 11.

På vejen var jeg heldig at se Aarhus Sporvejes nyeste bus, en 14,5 meter MAN, som kørte som linje 5A. Den er lidt længere end de nuværende MAN'er og indrettet stort set som de lange Solaris'er.



Kenneth havde bestilt bord til os til klokken 13, så vi gik lidt rundt og så på butikker i centeret. Vi fik også en kop kaffe, mens ungerne var i Legeland, og Marius prøvede en lille rutsjebane.


Larmen af så mange unger blev dog for meget for mig, så jeg valgte at gå en en lille tur i området og så mødes med familien klokken 13 ved restauranten. 




Vi fik frokost med pandekager med fyld samt en lækker isdessert, også med pandekager. Da vi havde spist, kørte Susanne med Christina, Thea og Marius til Hasselager, mens Emil, Kenneth og jeg tog med bussen. Mens vi ventede på 5A var Emil heldig at se en politibil med udrykning samt ikke færre end fire ambulancer - tre rigtige og en firkantet.

Herhjemme fik vi en kop kaffe, mens Christina samlede den Lego politibil som Emil havde købt i BR for sine sparepenge. Ved 16-tiden fortsatte viborgerne til IKEA og Susanne kørte på arbejde.

Se alle mine billeder fra området i dette Flickr album

Ingen kommentarer:

Send en kommentar