lørdag den 18. oktober 2014

Logbogen var i postkassen

I dag lå bladet Logbogen i postkassen - og som sædvanlig var jeg spændt på at se den trykte udgave.

Også denne gang er det blevet til 24 sider. I dette nummer er der blandt andet en artikel, der beskriver de forskellige kriterier for måling af skibe, både tonnage og dimensioner. Der er et indlæg på fem sider om en motortorpedobåd, som sprang i luften i Aarhus havn i 1953 samt et indlæg om, hvordan kosten var ombord i skibene i gamle dage - en stærk modsætning til det bord, vi ser i filmen "S/S Martha".






Jeg omtaler også mit indlæg på den kommende generalforsamling, hvor jeg vil fortælle om mine 17 år hos Wendelbo Nielsen & Co./Lehmann Junior. Jeg er nu færdig med manuskriptet og har fundet de billeder, jeg forventer at vise. Jeg venter lige nu på en aftale med Aarhus Havn, hvor vi skal prøvekøre billederne på den store skærm.

Det er første gang, jeg forsøger mig med den slags, så jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar