fredag den 24. oktober 2014

Loke på ferie

Loke har ønsket at komme på ferie, og det passede så med denne weekend. Jeanette afleverede ham i morges, og sammen med Susanne var han i formiddags i Aarhus, hvor de købte en Lego julekalender, et kalenderlys og en pose slik til at ledsage aftenens Disneysjov.

Eftermiddagen gik med leg og med at se lidt Ramasjang-TV. Loke legede meget med bilerne, og jeg kunne ikke undgå at overhøre disse sætninger: "Hop ind makker, du skal køre med mig" og "Hvordan er det han kører, det røvhul?"

Susanne er på arbejde, så jeg lavede mad til aften - kødsovs med pasta. Men om barnet ville ha' kødsovs? Næh, nej, kun pasta og ketchup. Og så en is til dessert.

Posen med slik blev omtalt mange gange i løbet af aftenen, og jeg indrømmer, at Loke fik lov at tyvstarte lidt. Det var måske meget godt, for et minut efter, at Disneysjov var startet, sov han. Da jeg vækkede ham, sagde han ganske vist, at han kun slappede af, men det var dælme en dyb afslapning.



Klokken 1930 hjalp jeg ham på toilet og i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar