torsdag den 9. oktober 2014

Rom i halvlegene og rejemad i pausen

Det eneste håndbold jeg gider se, er damelandsholdet. Og det spillede i aften i Golden League mod Frankrig - et opgør, som normalt ender med, at et af holdene vinder med et enkelt mål.



I det meste af første halvleg så det ud til, at det skulle være danskerne, der vandt med det ene mål. Ved pausen første de danske piger med netop et enkelt mål. Rikke Poulsen stod fremragende på mål. 


Men - så vendte det hele i anden halvleg. Danskerne spildte flere chancer og lavede en del fejl, så det endte med, at franskkvinderne vandt med 22 mål mod 19.

Mit store idol, Sandra Toft, sad over, men målvogter Rikke er nu også ganske sød og køn. Men heldigvis var også Stine Jørgensen med på holdet. Hun er en dygtig spiller, men også en køn og charmerende pige, ikke mindst på grund af sine skæve tænder.


Gud nåde og trøste hende, hvis hun får dem rettet.

Jeg fastholdt traditionen med at ta' mig en Navy Rom, når pigerne spiller landskamp, og jeg brugte pausen til at lave et par rejemadder, som stod klar, da Susanne var hjemme fra arbejde.

På lørdag spiller pigerne mod Brasilien. Det er ved spisetid, så det bliver til ost og rødvin. Søndag aften spiller de mod Norge, så snupper jeg nok en lille rom igen  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar