torsdag den 2. oktober 2014

Vi prøver igen

Vi satte kursen mod Jægergårdsgade for at købe mig en vinterjakke hos min tøjpusher. Desværre havde han ikke vintersortimentet hjemme endnu, det kommer først i næste uge. Det venter vi så på. 

I Jægergårdsgade måtte jeg lige have billeder af disse to:



Frokosten indtog vi på



i form af en kryddersild med karrysalat og løg (samt en OP til mig), derefter en stor hakkebøf med spejlæg, robeer og bløde løg. Jeg prøvede stedets aktuelle specialøl, en Bishops Finger. Tjeneren fortalte, at mange gæster kalder den for en Kjeld Holm.


Efter frokosten gik Susanne i Lagkagehuset for at købe en kage til sig selv. Jeg gik i Føtex for at købe grøntsager og kød til middagsmaden i morgen. Vejret var superflot, sikkert tæt på 20º, og der var masser af mennesker i byen. Kaffebarer og andre steder med udeservering har sikkert haft en god dag.



Eftermiddagskaffen nød vi herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar