torsdag den 19. maj 2016

Bedsteforældredag i børnehaven

Emil og Marius' børnehave, Teglgården, havde inviteret til bedsteforældredag i eftermiddag. Vi tog med Arriva fra Aarhus sidst på formiddagen og købte forinden et par sandwiches, som vi nød i toget som en tidlig frokost. Vi supplerede med lidt mere frokost hos Kenneth og Christina, som dog begge var på arbejde. Resten af spidskålet fra i går havde vi taget med til Emils kanin Batman.

Kort før klokken 14 begav vi os til børnehaven. Allerede ved ankomsten blev jeg løst ind for tandpine, inden jeg nogensinde havde fået den. Da en af pædagogerne så mit kamera, fik jeg udtrykkelig besked på, at jeg kun måtte fotografere egne børn. Andre børn måtte under ingen omstændigheder komme med på billederne - heller ikke selvom billederne på ingen måde blev offentliggjort. Sådan! Bare ret ind!

Børnene fandt guldklumper i sandkassen og løb ellers rundt og legede med deres kammerater som de plejer. Vi nåede dog at se lidt fra de indendørs sysler, inden vi gik i kælderen og fik kaffe, saftevand, boller og kage.





Tilbage hos Kenneth og Christina fik vi kaffe og senere aftensmad, inden vi rejste hjem med Arriva igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar