onsdag den 7. december 2016

Der laves snaps

Mit eksperiment med tomatsnaps gik desværre ikke så godt, men det får mig ikke til at miste modet.

Forleden var jeg i Føtex og spurgte efter Aalborgs basis snaps, men den havde man ikke på hylderne. Den rare ekspedient anbefalede mig at bruge Brøndum, så jeg købte sådan en. En del af dens indhold er nu i et glas, hvori der også er hindbær. Det har trukket i et par uger, og snapsen er prøvesmagt og fundet acceptabel.


Da vi i søndags var i Super Brugsen på vej hjem fra arrangementet i kirken, opdagede Susanne, at den butik nu er leveringsdygtig i Aalborgs basis snaps, så jeg købte en med hjem. I den ligger der nu seks lakridspiber, og det skal faktisk kun trække nogle få dage, så mon ikke i næste weekend?


Opskriften på lakridspibesnaps ligger på Aalborgs hjemmeside, så den burde da være holdbar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar