tirsdag den 23. maj 2017

På tur til Viby

Jeg havde tid hos ørelægen i Viby Centret til den årlige høreprøve klokken 1015. Susanne og Marius tog med til Viby, og mens jeg var hos ørelægen, købte de en ny voksdug til vores spisebord. Marius fik lov at vælge, og det blev en med mange farver.

Jeg havde lovet Marius, at vi skulle have ærter i dag, så vi gik en tur i Føtex for at købe dem. De var dog for ringe til prisen, så det droppede vi og nøjedes med at købe en bøtte blåbær og lidt tirsdags- og onsdagsslik. Vi gik derefter i "The Corner Café", hvor Marius fik pomfritter og en cola, Susanne og jeg en pariserbøf og henholdsvis en cola og en Tiger øl.


Heller ikke cafeen levede op til vore forventninger, så den ser nok ikke os igen.

Jeg tog bussen til Kolt for at købe de lovede ærter. Susanne og Marius var en tur i legetøjsbutikken, hvor Marius for sine lommepenge - og et tilskud fra Farmor - købte en "Paw Patrol Chase's Spy Cruiser". Herhjemme fik vi en kop kaffe og delte ærterne.



Heller ikke i år skal jeg have høreapparater.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar