torsdag den 21. november 2013

Farvel til Bodil

Min tidligere kollega Bodil på vagtcentralen havde sidste arbejdsdag i dag. Bodil er nu blevet så gammel, at hun kan gå på offentlig forsørgelse. I formiddags svarede jeg på hendes indlæg på Facebook, og hun kvitterede med at invitere mig til kaffe og kage på vagtcentralen klokken 1330.

Jeg indtog hurtigt lidt frokost, nuppede en flaske rødvin med fra værelset og tog bussen til Skejby for at sige pænt farvel til Bodil, hilse på andre kolleger samt få et stykke kage.


Bodil flytter nu til Tønder, så hun kommer til at bo tæt på børn og børnebørn. Hun er oprindeligt fra Sønderjylland, så hun har ikke haft behov for et sprogkursus, inden hun flytter.

Hvis jeg havde skrevet, at det er Bodil til højre på billedet, ville Joan sikkert blive sur på mig. Så det gør jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar