tirsdag den 7. april 2015

Herning Turist

Mens vi ventede på 114eren til Hammel i søndags, tog jeg - som sædvanlig - nogle billeder af de busser, der holdt ved rutebilstationen. Som beskrevet var der en del busser, der kørte for Linje 888 til Sjælland, men også en bus fra Herning Turist, som kørte på Linje 912X til Herning.

Jeg har lagt alle billederne af busser på Facebook gruppen "Bushistorisk Selskab", og der gik ikke lang tid, før jeg modtog en forespørgsel fra en Ronny Gasbjerg, om han måtte få originalfilerne til de to billeder af bussen fra Herning Turist.

Når folk spørger, er jeg altid positiv for at lade andre bruge mine billeder, så jeg sendte dem til ham.




Efterfølgende spurgte jeg Ronny, hvilken forbindelse han har til busserne, og det viser sig, at han er direktør i Herning Turist og synes, at billederne er gode. Det er altid dejligt, når andre synes om mine billeder og måske kan bruge dem til noget. Men: Man spø'r altså først!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar