torsdag den 23. april 2015

Jeg ventede udenfor

Susanne og jeg fulgtes i dag til Aarhus for at klare nogle indkøb. Først var Susanne i en specialbutik på Banegårdspladsen for at købe en ting, som vi skal bruge senere på ugen. Jeg ventede udenfor. Derefter var Susanne hos urmageren på Banegårdspladsen for at købe et nyt batteri til sit sygeplejeur. Jeg ventede udenfor. Så var Susanne i en butik for at købe nogle natkjoleknapper til en af sine beboere på plejehjemmet, mens jeg ventede udenfor. Så var Susanne hos Matas for at købe tandpasta, mens jeg ventede udenfor. Jeg fik set en del af byens indbyggere, og selvom det var pissekoldt, var det nu meget hyggeligt alligevel.



I går var vejret helt anderledes. Vi havde besøg af vor tidligere nabo Randi fra Baunevej, og vi sad faktisk i haven og nød vores eftermiddagskaffe.

Til slut var vi hos Salling for at købe endnu en ting, som vi skal bruge senere på ugen. Der var vildt mange mennesker hos Salling, da det var første dag med


Da vi havde købt, hvad vi skulle købe, gav Susanne en tidlig frokost i Sallings cafeteria. Her var til gengæld ikke ret mange mennesker, og da vi havde spist, skyndte vi os ud i frisk luft. På vej til bussen købte vi en pose friske ærter hos grønthandleren i Hafnia-Arkaden og Susanne var på apoteket efter insulin. Jeg ventede udenfor. Hjemme lavede vi en kande kaffe som vi nød, inden inden Susanne skulle møde på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar