mandag den 6. marts 2017

Hvor har hun været hele mit liv?

Forleden havde en af mine Facebook-venner, en tidligere udrykningsleder hos Falck, lavet et link til YouTube - en sang med svenske Anna-Lena Löfgren "Lyckliga Gatan" fra 1967. Det er sjældent, at jeg åbner sådanne links - jeg mener: man har hver sin musiksmag, og hvad mine FB-venner gider høre, er ikke nødvendigvis det, som jeg gider høre.

Af en eller anden grund åbnede jeg linket og lyttede til nummeret, og det fortrød jeg ikke. Jeg må indrømme, at solistens navn ikke umiddelbart sagde mig noget, men da jeg hørte sangen!

Det undrer mig, at jeg ikke tidligere har været opmærksom på denne sangerinde. Efter at hørt denne sang et par gange, hørte jeg noget af det andet, som ligger med hende på "Tuben". En del af det er samme genre som denne melodi, men der er også mere poppede numre. Der er også en del numre, hvor hun synger på tysk, blandt andet denne sang.





Jeg var helt væk.

Hør selv på dette link

Ingen kommentarer:

Send en kommentar