torsdag den 10. oktober 2013

Er jeg bare en lillebitte smule gammel?

Brev fra Aarhus Kommune, Sundhed og Omsorg. Jeg havde nu godt på fornemmeren, hvad der var i brevet. Ganske rigtigt, en stemmeseddel til valg til Ældrerådet. Flere i min omgangskreds har fået et tilsvarende brev i denne uge, så jeg vidste, at det måtte komme.


Jeg har sat mit kryds og sendte stemmesedlen med posten, inden jeg besøgte slagteren for at hente vores ugepakke. Jeg købte også et stykke ost med hjem, denne gang en "Jens Langkniv". Der er lidt mere smag i den end i den ost, som Susanne købte til mig i forrige uge.

Det blev mig, der fik resten af aftensmaden fra i går. Og jeg kan hilse og sige, at den ikke er opvarmningsegnet. Selvom retten var jævnet, fik bouillonen en meget mærkelig konsistens, allerede inden den var varmet helt op. Så det røg i skraldeposen og i stedet blev det til rugbrødsmadder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar