onsdag den 16. oktober 2013

Hvad laver du til aftensmad?

To gange i den seneste uge har jeg mødt bekendte, mens jeg købte ind i SuperBrugsen. Ingen af dem hilste ved at spørge "Hvordan har du det", eller "Er du alene ude at handle?" - næh, begge indledte med spørgsmålet om, hvad jeg skulle lave til aftensmad. Den seneste - i går - Mona Lindberg, udbad sig opskriften på Facebook. Det har hun nu fået.

Dagens aftensmad blev "Gryderet med svinekød og tomater", hvor jeg brugte godt 400 gram af den portion små tomater, som jeg købte i går.


Det meste af formiddagen gik med at redigere bladet Logbogen, hvor jeg også denne gang har så mange indlæg, at jeg håber at kunne lave et blad på 20 sider. Over middag gik jeg i SuperBrugsen, alene af den grund, at jeg havde set vejrudsigten for i morgen. Så kan jeg fortsætte arbejdet med bladet i morgen, mens det regner udenfor.

Se opskriften på Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar