fredag den 18. oktober 2013

Jeg er fææææærdig -

- med at lave  novemberudgaven af Logbogen. Men inden jeg blev det, var jeg en tur i Viby for at købe ind i Føtex til middagsmad i morgen samt hente Susannes 14dages pakke på apoteket. Vejret var rigtig flot, en smule køligt, men høj klar blå himmel.


Jeg ville have haft et hjertebrød med hjem, men i første omgang kunne jeg ikke forklare den kvindelige bagerjomfru af alternativ etnisk herkomst i Føtex, at det ikke var honninghjerter, jeg ønskede, og i anden omgang kunne bagerjomfruen hos bageren på Holme Ringvej fortælle, at hjertebrød kun laves på bestilling. Det blev i stedet en hjemmebagt baguette.

Efter formiddagskaffen fortsatte jeg hvor jeg slap Logbogen i går. Jeg manglede såmænd ikke så meget, kun at lave en indholdsfortegnelse, og så ledte jeg stadig efter et emne til en leder. Men når nu det er det sidste blad i år, endte det med at ønske glædelig jul og godt nytår.


Jeg havde meget stof, så også denne gang bliver bladet på 20 sider. Efter at have læst korrektur sendte jeg bladet til trykkeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar