tirsdag den 22. oktober 2013

Vinter i Viby?

Efter morgenkaffen blev jeg sendt til bageren efter kager og franskbrød. Susannes moster Eva var inviteret til frokost, og der skulle være en kage til eftermiddagskaffen.

På vej til Viby så jeg, at der omkring krydset ved Hasselager Centervej lå en del skum på kørebanen. Det lignede sne, men temperaturen på den høje side af 10º, så det kunne det ikke være. Min næste tanke var, at det kunne være skum, som var lagt ud efter et færdselsuheld. Men ingen af delene viste sig at holde vand - eller skum.

På hjemturen så jeg en lille rød skumfidus fra NCC køre på cykelstien, og hvor den havde kørt, var der også skum. Og ved Hasselager Centervej lå der stadig meget skum.


Til aften berettede en af mine Facebook-veninder, at der klokken 18 havde været et stort skumlag omkring ved Viby Stadion.

Frokosten med Moster Eva var rigtig hyggelig, vi fik et par stykker med sild og lidt lækkert pålæg.

Og så lige et tillykke med fødselsdagen til Cecilie Hother.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar