onsdag den 19. februar 2014

Tillykke Ditte

Jeg har tidligere omtalt og vist billede af min ex-kollega Ditte og hendes gravide tvillingemave. 

Nu har Ditte født. I morges blev fødslen sat igang, og klokken 1440 blev den første tvillingepige på 2865 gram og 50 cm født, klokken 1450 kom "lillesøster" på 2555 gram og 48 cm. Meldingen lyder, at både Ditte, kæresten Michael og de to små piger har det godt.

Ditte har givet mig lov at vise billederne af tvillingerne.



Jeg har fulgt Dittes graviditet lidt - dels med det billede, jeg selv tog, men mere spændende med billeder taget af en prof fotograf. De seneste taget i en lille skov i slutningen i januar, hvor der stadig lå en del sne. Flotte billeder. Men dem holder jeg for mig selv.

Tillykke, Ditte.

Opdateret 21/2: Pigerne hedder Linea og Celina - og nej, det ved jeg ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar