onsdag den 9. december 2015

DFDS 150

Bogen "DFDS 150" kom straks på min ønskeseddel, da jeg læste om udgivelsen. Jeg bestilte den hos Nautilus og forsøgte bagefter at finde en sponsor. Det lykkedes mig at indgå en aftale med min svigermor - hendes andel er at betragte som julegave.

Forlaget oplyste, at bogen ville udkomme i januar. Men sådan gik det ikke - den kom faktisk med posten i dag. Nu glæder jeg mig til at se nærmere på den. Bogen er skrevet af Bruce Peter, som er en absolut anerkendt maritim skribent. At den er på engelsk gør ikke så meget for mig, og de dejlige billeder er jo internationale.

Mest glæder jeg mig selvfølgelig til at se billeder af de skibe, jeg selv husker fra mine mange ture på havnen som barn og ung, men også det, der ligge før den tid, er spændende.





Egentlig burde jeg pakke den ind i julegavepapir, sætte gavemærke på og åbne den igen juleaften, men det gør jeg altså ikke. Så allerede nu: Tak for julegaven Svigermor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar