lørdag den 19. december 2015

Sukkerstads

Hvorfor tog jeg midt i 70erne billeder af de lastbiler, man hver dag kunne se på vejene? Svaret kender kun Gud og jeg, men i dag har jeg i hvert fald glædet en masse mennesker med nogle af mine billeder.

22 stykker har jeg lagt op i Facebook-gruppen "Gamle danske trafikbilleder", og i løbet af en lille time er der kommet mere end 40 synes-godt-om'er til albummet samt kommentarer som "sukkerstads" og "en guldgrube af gamle lastbiler".





En del af billederne har jeg taget i en middagspause på Kystvejen overfor Katedralskolen, andre på havneområdet, og et par stykker er fotograferet, mens der losses kaffe fra et af "mine" skibe.


Jeg glæder mig over, at så mange andre kan have så stor glæde af mine dagligdagsbilleder fra dengang det var før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar