fredag den 4. december 2015

Sidste tur til Smykkeskrinet

Igen i dag gik turen til Aarhus, denne gang for at besøge Kenn på Erhvervsarkivet i Smykkeskrinet i Vester Allé. Arkivet skal til nytår flytte til Viborg, og man har sorteret en del  materiale fra, som ikke skal med. Det skal blot kasseres, men Kenn har givet nogle af sine bekendte chancen for at se, om de kan bruge noget af det.

På vejen så jeg, at man nu har bundet byens juletræ godt fast, så stormen Helga ikke skal blæse det ad H...... til.



Per har også fået buddet, og ham mødte jeg, da jeg kom til Smykkeskrinet. Per havde været så flink at tage nogle bøger til mig, så dem fik jeg, inden jeg gik ind for at hilse på Kenn. Selv fandt jeg også nogle stykker.



Fra Kenn gik turen til Store Torv, hvor jeg hos Mimosa bestilte nogle billeder til fremkaldelse. De skal bruges til en speciel julegave til et af mine børnebørn.

Gennem Vestergade blev det til et par billeder, blandt andet i Schmalfeldts gård i bygningen, som ligger lige overfor mit fødehjem, Vestergade 44. Det blev også til et par billeder, hvor bygningerne spejlede sig i de store vandpytter.




Susanne havde været i Super Brugsen efter mad til i morgen og havde købt frikadeller og kartoffelsalat til os til frokost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar