onsdag den 23. december 2015

Jeg bliver forkælet

I dag er jeg blevet forkælet - ikke bare en, men hele to gange.

Først på formiddagen var jeg i Super Brugsen, hvor jeg havde aftale med slagtermester Jonas, at han ville komponere en onsdagspose til mig. Den blev med to flotte kalve steaks, en bakke flødekartofler, en bakke salat og et flüte. Godt ser det ud, vi skal have det til aften.


Da jeg var hjemme igen, fortalte Susanne, at der var endnu en forkælelse på vej til mig. Hendes veninde Grethe, som bor i Kolt, har lavet sylte og ville betænke mig. En halv times tid senere var Grethe her med min sylte.



Den er lidt usammenhængende, men efter prøvesmagningen her til middag kan smagen absolut godkendes.

Det er i øvrigt kun et par dage siden, at Grethe forkælede mig med hjemmelavede klejner

Opdatering kl. 2015 om bøfferne: Hold kæft, de var gode

Ingen kommentarer:

Send en kommentar