søndag den 4. august 2019

1963

I aftes genså vi udsendelsen "Kærlig hilsen 1963", hvor Jarl Friis Mikkelsen og hans familie i tre dage lever, som en familie levede i 1963. Hyggeligt at se - og genkende - mange ting og situationer.

Der var flere tidsaktuelle musikstumper i udsendelsen, så flere gange sagde vi "Hvad er det nu den hedder?" Jeg måtte på YouTube og søge efter den sidste musikstump - og fandt den faktisk hurtigt. Det var "So Much In Love" med The Tymes. En ørehænger af format.


Når jeg nu var på "Tuben", lod jeg den køre, så der fulgte en del andre numre fra samme periode. Vi skiftede også over til lidt dansk musik, og jeg tror faktisk, at Susanne fik lidt smag for at høre musik på denne måde. Selv gør jeg det ofte, når jeg er alene hjemme om eftermiddagen og aftenen.

Inden jeg gik til køjs, nåede jeg lige at se krydstogtskibet "Silver Spirit" passere Sletterhage - et flot syn.


I aften er der vist "ikke en skid" i fjernsynet, så måske vi skal på Tuben igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar