lørdag den 24. august 2019

Til fødselsdag hos svigermor

Svigermor Grethe fyldte år forleden og holdt damefødselsdag på dagen. I dag havde hun valgt at invitere familien på brunch på Restaurant Oksen i Horsens.

Morten tilbød et lift til Horsens, hvilket vi sagde jatak til. Vi parkerede hos Grethe og spadserede til restauranten i Grønnegade i Horsens centrum.





Det var et lækkert arrangement med koldt og varmt, fisk, kød, salat, pålæg, frugt og meget andet.

Da det var sat til livs, spadserede Susanne, Marius og jeg tilbage til Grethe. Sammen med Marius beundrede jeg de flotte udstillinger i den store legetøjsforretning "Legeland". Elektriske tog har altid fascineret mig - og det gør de stadig.




Marius blev lidt bekymret for mig, da jeg sakkede lidt bagud, men jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at tage nogle billeder undervejs.





Efter min mening har Horsens formået at opføre betydeligt smukkere bygninger de seneste år end "storebroderen" 50 kilometer længere nordpå.

Da vi nåede til Sønderbro Kirke, tæt ved Grethes adresse, kredsede en vandflyver over byen. Jeg nåede at få et par brugbare billeder af den.




Hos Grethe fik vi kaffe og hjemmebagt kringle. Vi fik et lift med Moster Eva hjem og var hjemme klokken 18.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar