onsdag den 21. august 2019

Livshistorie-Café

I dag var det Benno fra søfartsmuseet, som i Livshistorie-Cafeen på Lokalcenter Møllestien fortalte om sin tid til søs samt lidt om arbejdet med bugserbåden "Jakob". Da jeg har hørt hans foredrag før, havde jeg egentlig fravalgt det, men ombesluttede mig og rejste til Aarhus for at overvære det.

Fra bussen kunne jeg ikke lade være at tage billede af denne lille bil.




Jeg var i god tid, så jeg nåede at få endnu et billede af en af de nye elbusser. 


Jeg var også henne ved mit fødehjem, Vestergade 44, og prøvede som altid, når jeg kommer derhen, om porten til gården var låst. Det var den desværre. Men et billede udefra blev det til.



Bennos foredrag har jeg som skrevet oplevet før, men det var et fint gensyn og en god mulighed for at hilse på et par af gutterne fra søfartsmuseet og "Jakob".


Jeg nåede at være hjemme en halv times tid, inden vi begav os til Hasselager Kro, hvor vi sammen med Bente, Eva og hendes søn Brian nød aftenens menu, stegt flæsk med persillesovs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar