lørdag den 7. september 2019

Det' min føsda i dag

Ak ja, nu igen. Jeg sov elendigt i nat med mange tisseture, så jeg var ikke særlig kvik til morgen. Planen var, at Susanne og jeg sammen ville tage på Koltgaarden om formiddagen til den årlige markedsdag, men jeg valgte at blive hjemme og forsøge at få et par timers søvn.

Ved 11-tiden var jeg oppe og valgte alligevel at tage på Koltgaarden, hvor vi så de forskellige boder, børnenes hoppeborg, lokalarkivets udstilling og den traditionelle lirekassemand.



Vi nød en omgang pølser og kartoffelsalat og tog hjem igen. Efter en kop kaffe blev det til et lille blund i lænestolen, men nu er jeg ved at være nogenlunde frisk.

Vores søde nabo Karen kom forbi med to flasker rødvin, og Susanne købte en buket blomster til mig på vejen hjem.



Det er ikke kun mig, der bliver fejret i dag. Det er nemlig Brasiliens nationaldag.



Resten af dagen kommer til at gå stille og roligt. Måske ikke i Brasilien, men her på matriklen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar