fredag den 27. september 2019

Stol aldrig på en vejrudsigt

Jeg havde en aftale med min tidligere kollega Anders, som i disse dage hjælper sine svigerforældre med at flytte fra en villa i Åbyhøj til en ældrebolig i Aarhus midtby. Under oprydning har Anders fundet en samling flotte tegninger med sejlskibe og spurgt, om jeg vil have dem. Det vil jeg da gene. Vi havde aftalt at mødes i Åbyhøj først på formiddagen. Men, men, men - da vi stod op i morges, p...... det ned, så jeg kontaktede Anders, og vi aftalte, at Anders passer på tegningerne, indtil vi finder en anden lejlighed til at mødes.

På www.vejrcentral.dk stod i morges, at der kunne forekomme let regn først på dagen. Lige overmiddag stod dette at læse:




Lige over middag så det sådan ud i vores baghave:



Stol aldrig på en vejrudsigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar