fredag den 13. september 2019

Sofus har fået et nyt hjem

Den store Sofus, som jeg fik foræret af Bente sidste år, har fået et nyt hjem.

Da vi havde børnebørnene på besøg i søndags, så Marius Sofus og spurgte, om han måtte låne den. Det måtte han, men senere var der slagsmål om den. Alle flåede og rev i den stakkels Sofus, så jeg tog den til mig igen. Efterfølgende tænkte jeg, at det var synd for Marius, når han var så glad for Sofus, og jeg besluttede, at den skulle han have. Jeg sendte den til ham, da jeg i onsdags var i Viby for at købe ind.

Marius har netop ringet og sagt tak for Sofus.



Marius har én gang før i sit liv modtaget en pakke med posten - det var kort før skoleferien i år, og den indeholdt "lektier" til at øve sig på, hvis man skulle kede sig i ferien inden man skulle begynde i skole. Marius troede også, at pakken fra mig indeholdt lektier, men forhåbentlig blev han glædeligt overrasket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar