onsdag den 24. april 2013

Gulerod med gevind

Susanne var hos foddame i Aarhus og købte ind på torvet inden besøget. Jeg lavede "Svinekød i wok" og skulle blandt andet bruge gulerødder, som hun havde med hjem. Da jeg åbnede posen med gulerødder, dukkede denne deforme gulerod op. Den ser ud, som om den har forsøgt at lave et gevind på sig selv.

 
Jeg brugte ikke guleroden til aftensmaden, men jeg frydede mig alligevel over, at netop den var med i posen. Og det fordi jeg på en eller anden måde føler, at jeg er med til at pisse på blot en enkelt af EU's åndsvage regler, nemlig den om krumme agurker og gulerødder. Og jeg er stensikker på, at torvehandler Lone har det på nøjagtigt samme måde.

Mens jeg lavede mad, delte Susanne guleroden i to eller tre stykker, skrællede den og spiste den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar