onsdag den 17. april 2013

Det var en ommer

Af en eller anden uforklarlig - og ikke mindst uforståelig - årsag, var jeg oppe ved halvsyv-tiden. Endnu mere uforklarligt er det, at Susanne allerede havde været oppe en times tid og været en tur på Koltgaarden for at hente et par ting, hun havde glemt at få med hjem i aftes.

Da jeg nu alligevel var oppe, og alligevel skulle i SuperBrugsen, tog jeg til lægen for at få taget en blodprøve. Der er åbent for den slags mellem klokken otte og klokken ni, uden at man skal bestille tid.

Efter at have ventet en halv snes minutter, blev jeg kaldt ind til sygeplejersken. Det, som egentlig burde være en rutinesag, klaret på få minutter, var ikke sådan bare lige. Selvom hun stak i begge mine arme, lykkedes det ikke at finde en åre, der gav blod nok, så nu har jeg fået en tid hos en anden sygeplejerske en anden dag til et andet forsøg.

Men besøget i SuperBrugsen blev en ubetinget succes. Jeg fandt alt, hvad der stod på min seddel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar