mandag den 2. september 2013

Ay ay Captain

En flaske Captain Morgan og et krus med logo for 95 kroner - det er, hvad fakta tilbyder i hele september måned. Susanne købte sættet til mig i dag på vej til arbejde.


Sættet har tidligere været på tilbud i SuperBrugsen, men der lykkedes det aldrig at få fat i det. Ved min første henvendelse - en søndag - fik jeg oplyst, at tilbuddet først gjaldt fra mandag. Mandag fik jeg oplyst, at man endnu ikke havde modtaget varen, men den kom onsdag. Torsdag fik jeg oplyst at man ikke vidste, hvornår varen kom. Og efter en henvendelse til COOP fik jeg endelig oplyst, at den pågældende vare ikke førtes i min butik. Så det måtte jeg opgive, dengang. Men nu har jeg både kruset og rommen, og jeg glæder mig til at indvi begge dele. Det er i hvert fald fakta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar