tirsdag den 13. august 2013

Jubilæumsreception hos Per

Vi var inviteret til Per jubilæumsreception på Aarhus Rådhus klokken 14. Susanne tog dog hjemmefra før middag, da hun skulle en tur omkring sin læge for at få styr på sit blodsukker. Jeg tog bussen ved 13-tiden og havde håbet at komme med en af de nye Solaris busser. Jeg kom med en Solaris, men en ældre ledbus. Men på vej mod byen og i Aarhus så jeg tre-fire stykker af de nye Solaris busser. De ligner de forrige 14,5 m Solarisser, men ud fra numrene (678-697) kan man se, at det den nye serie.


Jeg mødtes med Susanne foran hovedindgangen til rådhuset ved 1230-tiden, så vi havde god tid til at få tisset af inden receptionen. Kort efter dukkede også Hanne og Albert op, så vi sludrede lidt med dem, inden vi gik til reception.

Der var dækket fint bord med øl, vand, vin og diverse lækkerier.


I løbet af det første kvarter dukkede der rigtig mange mennesker op, tal på dem har jeg ikke. Men der var mange tillykker og masser af hyggesnak i hele lokalet.


Pers chef holdt en fin tale, og selvfølgelig kom han ind på Pers to store interesser: fotografering og Falck. Og som ekstra gave - udover de mere officielle - fik Per en stor brandbil.



Vi forlod receptionen ved 15-tiden. Susanne tog hjem, jeg fortsatte til havnen for at deltage i bestyrelsesmødet i Aarhus Søhistoriske Selskab. Her fik vi blandt andet planlagt en filmaften i september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar