lørdag den 3. august 2013

Man kan ikke vinde hver gang

På Facebook havde en af mine venner for et par dage siden lagt en opskrift på Tom Kha Gai, og det så virkelig spændende ud. Så jeg havde taget kød op fra fryseren og i formiddags købt grønt på torvet til at lave den ret i aften. Hvad jeg så ikke liiiige havde set var, at det faktisk er en suppe. Det så jeg først, da jeg googlede på rettens underlige navn. Men pyt, jeg lavede den alligevel, fyldte en flaske Creme Fine i og lavede en skål ris som tilbehør for lissom at få det til at fylde lidt mere.


Det blev dog ikke en succes. Bevares, det smagte såmænd udmærket, men opskriften blev ikke lagt i chartequet til genbrug. I morgen laver jeg en af mine gode, gamle retter, så der vinder jeg. Garanteret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar